INtyg E104E

vadfan är det för intyg? fick ett papper hem idag från kela (Försäkringskassan) här borta. och dom skrev att dom ville att jag skulle skicka in ett intyg E104E så dom kunde fatta ett beslut på mitt ärende. men vadfan är det för intyg? har letat överallt efter det jävla intyget. gått igenom alla sidor på google, när jag sökte där. alla sidor! Sen kollar alla viktigt byråer hemma. men icke då. hupp, får väl vänta tills griniga J kommer hem så jag kan fråga honom! han blev sur när jag inte förstod vad som hade skrivit till mig förra veckan. det stod så här.

På basis av vad omfattas Ni av Svergies Social trygghet!

fattade ni det? han förstod det fast det stod på svenska. jaja, blev ett bråk där iaf. men som tur var hjälpte min pappa mig med den frågan. alla dessa papper. Sen fick jag mitt bankomat kort idag också :D wiehhoo. Och nu har jag precisa städat och nu är jag i tvättstugan. roligt va? vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0