Helgen

hej hopp alllihopa! Själv är man uppe med tuppen, gick upp kl:8 imorse för att tvätta resten av tvätten som inte blev klar igår. visst har hanna panna blivit duktigt? ska berätta lite om helgen..


Fredag: Var hemma på dagen, och pyssla lite hemma. sen åkte vi och handla lite, sen kom vi hem och gjorde kebab&Pommes. mums :) sen så kom jonna förbi och vi hade lite tjej snacka med vin och choklad. sen åkte juha på poker. Sen åkte jonna hem vid 9 tiden då kollade jag på en film och somna.

Lördag: Vaknade av att mitt hjärta pussade på mig, så låg vi kvar i sängen ett tag och myste. Gick upp käkade frulle och undrade vad vi skulle göra? men då kom vi på att vi behövde köpa någon sladd till bilen hans och handla lite mat. så då gjorde vi det, sen så åkte vi och köpte pizza och hyrde 3 filmer. vi köpte godis med så ni vet ;) sen så somande vi efter andra filmen typ 21:15 och sov till halv tio dagen efter. haha. trötta människor eller vad? :P

Söndag: Kikade på tredje filmen, gick tillbaka med filmerna mötte jonna efter och tog en fika. sen hem laga mat och tvätta. Kikade på en skit dålig film kl 9. sen sova.

Måndag: och nu sitter man här och väntar på tvätten, ska käka frulle snart innan jag går ner igen. sen plugga lite finska, har nått pogram på datan. Sen hämta soffan&matbordet från jysk. och skruva med med det. sen får vi se vad som händer.


Förresten har jag bott i Finland 1 vecka nu :) kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0