Gävle

saknar Gävle hur mycket som heslt. gick precis ut och rökte och då tänkte jag vad skulle jag gjort i gävle. jag skulle gjort mig i ordning och åkt ner på stan eller träffat min vänner. shit, alltså. eller ringa min älskade mamma och fråga om vi skulle gå på stan efter jobbet. saknar alla er där hemma. men hoppas allt blir bättre så man stannar. vill ju det. men känns lite lång tråkigt för så många känner jag ändå inte här. och dom jag känner är ju i skolan på dagarna. men nästa vecka ska jag iaf till ams och snacka lite. hoppas på att jag får gå någon kurs eller nått där som dom sa. Idag går J i skolan typ till kl 6. vad ska jag göra hela dagen då? städa som vanligt kanske? haha, vilket liv. men han vann pokern igår iaf, så han sticker till Helsingfors på fredag nästa vecka. jag som hade tänkt att mimi och dom skulle komma då :/ hum, vad händer då? jaja, får väl prata med han när han kommer hem. Ville iaf bara säga att jag saknar Gävle och er. kram

Kommentarer
Postat av: Mimi

Och vi saknar dig! Love you.

2010-01-19 @ 10:57:39
URL: http://mimibodin.blogg.se/
Postat av: Lina

vi saknar dig massor, tänker på dig !!! <3

2010-02-02 @ 12:42:35
URL: http://linaalennartsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0