gårdagen

igår vaknade jag vid 10 att J kom hem med Jonas, dom skulle plugga. sen så satt dom här till kl 1 ungefär. jag fick panik. kunde inte prata med dom inte titta på tv, sorang runt här i lägenheten och dom måste trott att det var något fel på mig. haha, gick ut och rökte varje halv timme :P men men, sen så gick JOnas då, då fick jag med mig J till Röfda korset och titta som bara ligger 3 min härifårn. haha, hittade 2 väskor och en sjal :D för 3 euro :D whieee. sen fannas det några andra butilker brevid som  hade samma sak, så kom väl hem vid 10 i 4 igen. sen fixa och doba lite sen åt vi tacos, mums mums ;) sen kolla tv, duscha bråkalite igen sen sova.


IDag,. klev väl upp vid halv 10 sen duscha, och nu sitter jag här. idag, vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men ska försöka få med honom på bio eller nått roligt. vad ska ni göra, ska du festa Mimi? ;D

Kommentarer
Postat av: Mimi

Röda korset är gryyymt :D



Njae, jag ska träffa Lina för första gången på typ 1 år :P Ska dricka lite vin och snacka skit, får se om vi ska ut :) Om Snabba Cash visas i Finland kan jag rekomendera den, gryyymt bra!

Love you babe!

2010-01-22 @ 11:16:13
URL: http://mimibodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0