8 dagar

hej allihopa.. Kan ni tänka er att det är 8 dagar sen jag flyttade tll Finland, det känns som en evighet. men hoppas det går bättre ju längre tiden går. men känner att jag skulle vilja ha min egna vänner. visst jag är kompis med han kompisar, men det är fortfarande inte min vänner då! fattar ni vad jag menar? jaja, igår hämtade vi soffan och matbordet. haha, matbordet blev lite större än vad vi tänkt oss, men det är ju alltid bra när man får besök från svergie ;) eller hur?  saknar min familj och vänner. önskar ni kunde komma snart. hoppas det kommer nå brev någon dag nu så jag kan börja på ams här nere. dom skulle fixa någon som kunde svenska som min handledare. sen måste jag få mitt id-kort så jag kan gå till banken och fixa bankomatkort. hum hum, hur är dte med alla hemma i svergie då? kallt?

Är det någon som gör gratis bloggar? måste verkligen ändra på min. kramkram

Kommentarer
Postat av: Mimi

http://miniimartina.blogg.se/



Hon gjorde min design gratis, kanske värt ett försök iaf? Annars kan du googla på gratis designer och där hittar du sånna du bara kan kopiera och klistra in :)

2010-01-13 @ 08:21:42
URL: http://mimibodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0