180110

jaha, det var ett tag sen nu. Ska berätta lite om helgen..


Fredag: Då åkte vi hem till sanni&samu och kollade på film. en skit dålig tycket jag då. The Game heter den. käkade lite godis och cola. myspys. sen hem vi 11 tiden och sova.

Lördag: upp vid 10 tiden käkade frukost sen så stor städade vi lägenhetn eftersom sanni&samu skulle komma och käka hos oss, första gången dom kom till våran lägenhet så då måste det ju se fint ut ;) haha, sen åkte vi och hämta dom vid 4 tiden åkte och handla på prisma. Sen hem och börja med maten och sen kom olli på en kaffe snacka lite där, fortsätta med maten. Sen så spelade vi kort hela kvällen och pratade sen sminkade jag mig bytte kläder. Sen gick vi till en pub efter det krogen. men gick hem ganska tidigt för att J blev jätte full igen som vanligt :/ suck, varför vara så kontrollerande. känns som man är fast i lägenheten. kan inte gör nått, måste gör allt han säger, och säga efter han. om han säger nej, så är det nej. ååh, vad arg jag blir på det när jag ser vad han gör. hum, är det dags att åka hem och prata med nära och kära och se vad jag ska göra. Jag är fången i kärleken. Men kan kärleken fånga mig?


Söndag: Vakna upp vid tolv, helt slut. han kommer inte ihåg nått från gårdagen. hum, sällan? kolla på film mysa, sen till affären för lite flott. diska och dona. sov.

Måndag: Han stannade hemma från skolan. han mådde inge bra sa han. Han låg på soffan , jag stäade lägenheten. Skrika på mig lite så blir allt bra sen. När vi är på väg att gå så.... GAHHAHA!! Shiit vad arg jag är. han gör precis allt han vill, beter sig som han vill, skriker ska ha kontroll på allt. läser alla mina papper, varje dag jag får i posten. tror inte på vad jag säger. Jag måste be om förlåtelse varje gång, fast jag inte gjort nått fel. Kolla på fb varje dag, fråga vem som ringer, vem skicka sms?!?! varför sa du det? varför gjorde du det? Du får inte ha på dig dom kläderna när du går ut? du får inte titta på någon annan, okej? OKEJ!!? bara att säga ja, nej ja. hela tiden. Säg förlåt varje gång om du märker att han blir sur. Säger han åt dig att ge honom sista paketet med cigaretter då gör du det!!! OKEJ?! GE HONOM DET.. har du glömt något så är du DUM! hör du det? men vart har alla dom fina sidorna tagit vägen? varför blir allt bara värre och värre? Saknar dig mamma! du har alltid svar. snälla ge mig ett svar på detta? ska jag komma hem?

Kommentarer
Postat av: Mimi

Älskade vän... Önskar jag kunde vara där med dig! Fast jag inte finns i samma land ska du veta att jag alltid stöttar dig i dina beslut och du ska ALDRIG låta någon trycka ner dig. Du är underbar!

2010-01-19 @ 08:08:30
URL: http://mimibodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0