130110

God Morgon alla kära läsare :) hur har ni det? ska ta och gör lite fruller snart så man piggnar till lite. idag, blir det att bara vara hemma tills att vi ska till Jonna och bli bjudna på mat. Dom har det här borta att en gång i veckan så lagar en person mat, sen turas man om att laga mat åt varandra så går det runt sådär. Skit bra ide, man umgås här jätte roligt ibland dricker vi spelar spel, kollar på en film och käkar gott. Super trevligt. så om 12 veckor är det min  tur att laga mat, men vad ska jag laga? några förslag?





Snart är det frukost som gäller :)





Det är sannis tur nästa vecka :)




Jag,Jonna och Sanni.     Jonnas tur idag :D




Kommentarer
Postat av: Jennie

hejsan :)

fiin blogg

hur är allt med dej?

kram

2010-01-13 @ 13:10:15
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Mimi

Varm smörgåstårta? :D Jag kommer lätt ;P

2010-01-13 @ 13:43:32
URL: http://mimibodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0