050110

hejsan alla glada! ja, nu sitter man här och har gick upp för en timme sedan ungefär, men vad ska jag göra idag då? hum, får se när gubben kommer hem.

Igår så var vi ute och shoppade hela dagen, och jag fick mitt finska personummer, haha. man vänder bara få siffrorna, kan man inte ha ett svenskt då? icke sa nicke. sen amf, och skrev in mig. sen shoppade vi en svart divan soffa och en vitt bord, med 6 svart stolar till.  men sen lite blommar och krukor till. och någon hylla till badrummet. Sen när allt var klart för dagen så åkte vi hem och jag skulle laga mat och juha skruva ihop bordet men så hade dom dumma jävlarna inte gett oss nå ben till bordet, sen såg vi att det var trasigt med :$ suck... så blir lämna tillbaka bordet idag iaf, sen så kommer det inte ett nytt förns om några dagar med soffan. jaja, får det snart iaf. sen måste jag bara berätta att när vi är på väg till jysk senare så åkte vi en väg med en brant backe, tror du inte att bilen framför oss inte kommer upp? det är jätte halt och brant, som dom hoppar ut och trycker upp bilen 3st. då rullar vi bak och tar lite fart med bilen men så kommer inte vi upp. så jag hoppar ur bilen och puttar SJÄLV! haha, kom ingen vart med det inte så efter ett tag så kommer en gubbe och hjälper mig. haha, prata på finska han och jag: kyllä kyllä. sen kiitos. haha, enda hanna kan nästan :P oj, nu blev det långt men skriver mer senare.


puss till alla hemma i gävle

Kommentarer
Postat av: Mimi

SAKNAR DIG MITT HJÄRTEGULL!

2010-01-06 @ 20:27:17
URL: http://mimibodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0