tvättar

japp, det gör jag! tycker det är ganska roligt att tvätta, men nu när jag var ner så känndes som om någon följer efter mig i tvättstugan. haha, jag vet men jag är mörkrädd! haha, så jag typ sprang upp igen. haha, sen Mimi så måste jag berätta att jag kommer hem på Fredag! så nu måste jag träffa alla min små vänner! längtar:D ja, men kanske ska springa ner igen nu snart då! men vadfan ska man göra annars idag då? tåget imorgon går iaf kl: 11. så jävla tidigt! men ska träffa Jonna ikväll och säga hejdå! för nästa gång jag kommer hit så har jag och älsklingen en ny lägenhet och jag alla min saker i Finland :P


hejdå

Kommentarer
Postat av: Mimi

Snygging! Nu var det väl ett tag sen du uppdatera igen?! ;P hehe.



Fortsätt skriva, vill ju läsa ;D



JAG KOMMER SAKNA DIG SÅ INIBOMBEN MYCKET!! :-(

2009-12-21 @ 16:43:48
URL: http://mimibodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0