...

ja, nu sitter man här igen då! Han är i skolan och jag har nyss damsugit och plockat lite här. ska bli skönt att komma på hem på fredag! får se om jag åker själv eller om det blir jag+3 till som åker.. men sitter och tänker om det inte skulle vara skönast att åka hem själv? jaja, vi får se vad som händer.. det är väl lite si så där mellan oss nu iaf. känns jobbigt, men det kanske skulle vara bra om man hade lite tid ifrån varandra? eller? ja, men jag vet att jag älskar han iaf, ja jag älskar han! ni läste rätt, han är ju toppen på som många saker. alla har väl problem i sin förhållanden? det kan inte vara en dans på rosor jämt! det har jag iaf lärt mig, men men nu ska jag kollla på DH sen så blir det duscha och gör sig i ordning för dagen. får se vad som händer, blir väl samma som alltid.

hoppas ni får en bra dag allihopa.  Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0