kl 6

ja då klockan 6 vaknade jag i morse. lars.göran dotter är här på besök från luleå. så jag hörde röster när jag vaknade och då trodde jag kl var runt 9-10 tiden så jag klev upp. när jag kommer upp så sitter mamma och käkar frukost och tittae upp på mig och ser ut som ett rågetecken och frågar: men vad gör du uppe NU?  haha, kollade på klcokan och tänkte äh, vadfan måste väl gå upp i tid :P men så nu har jag precis käkat frukost och ska väl börja göra mig i ordning och göra något vettigt idag :)  sen i helgen så ska jag ut till furuvik och lära mig alla saker :) det är intruduktion (stava?) i helgen. så ikväll blir utgång med min kära mimi, sen kanske angelica skulle följa med. fick inte nå direkt svar. men det blirganska lungt för mig så jag inte somnar imorgon, haha.. men vad ska man hitta på idag på dan då? någon som har några förslag?
jaja, har inte tid att sitta här nu. är så rastlös så måste hitta på något NU!

så hejhej så hörs vi... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0