pirr i magen

kan ni tänka er att hanna pettersson och angelica forsling flyttar den 1 maj? alltså helt sjukt. det pirrar i magen när jag tänker på hur roligt vi kommer ha det, men självklart vet jag att det inte kommer bli någon dans på rosor. men vadfan det är ju vuxenlivet :) tänka bara på inflyttnings festen vi kommer ha?? haha, kommer bli sanslöst med folk, av alla blandningar och raser kön, jaaaa allt :) kan inte fatta att det är sant. men tur att man har världens underbaraste, finaste, goaste, snyggaste, bästa kompis!? haha, synd för er att hon bara är min angelica. och det är JAG som får flytta ihop med henne. ja, helt uppe i varv är jag. hur man ska inreda. ja det är vuxen poäng till hanna&angelica iaf.

önska oss lycka till :)


framifrån, nya friss :)


sidan



snygga vi är va? :P


angelica kommer vilja att jag tar bort den här bilden när hon ser den!
MEN DET TÄNKER JAG INTE GÖRA SÅ DU VET ANGELICA, INGEN IDE ATT SÄGA NÅGOT ENS :p


mamma&angelica :)

Kommentarer
Postat av: angelica

det ser ut som att någon har slagit en hammare på min mun så att alla tänder har blivit snea! men tack ändå hanna, för att du la ut det kortet!! :D

2009-02-13 @ 08:33:17
URL: http://illusi0n.blogg.se/
Postat av: J o s e p h i n e

Grattis gummorna till lägenheten. LITE NAJS!

hoppas att det kommer att funka bra mellan er att bo tillsammans. men de tror jag inte bli nå problem.



Du, va snygg du är hanna! passar så himla bra i frillan.

pussåkram

2009-02-13 @ 12:42:08
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0