hemma

igår kom jag hem från uppsala/stockholm. skönt att komma hem, fast jag bara varit borta ett dygn. haha, men kvällen blev sisådär, men men bättre lycka nästa gång :) nu sitter jag här hemma och ska laga lunch sen blir det ner till jobbet, sen efter det träffa sandra :) ska bli trevligt. i morgon ska jag åka till fjärran och bada med Tova(lillasyster) för hon har sportlov. ska bli trevligt att få lite kvalitets tid med henne. måsteju kolla hur ja jobbar den här veckan med, sen är det lön på onsdag då blir shoppa loss till lägenheten vi ska få 1 april :) haha, då blir det en inflyttningsfest med! och den kommer inte vara lite rolig den eller? haha, men ska fortsätta med min  lyx lunch, det blir kyckling med fetaost, sen klyftpotatis. haha, ine varje måndag man lagar dunder lunch. men ha det så bra så hörs vi senare!



förresten hur var eran helg varit? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0