förlovning

japp, då har våran kära kronprinssesa förlovat sig :) att det äntligen hände nått. önsker er alla lycka.

kom precis hem, har varit på bio med lina. riktigt mysigt var det förutom att lina inte fattade så mycket så hon satt och pickade på mig hela tiden och frågade massa saker samtidigt som hon berättade hur mycket hon störde sig på killen som satt framför henne. hon sa att han tydligen hade ticks eller nått :P haha, gobiten. sen efter filmen var jag återigen tvungen att berätta slutet för det fattade hon inte heller. haha, konstigt att jag ens han se nått själv av filmen. men det var väldigt trevligt iaf :)  jobbade idag mellan 3-7. orkade inte skriva innan jag gick till jobbet. men en liten uppdatering nu iaf. men lovar att jag ska skriva lite oftare och bättre senare :) nu blir det iallafall sängen för mig. så sov gott.

förresten bion vi gick på hette







Kommentarer
Postat av: Lina

gullunge :)

2009-02-25 @ 12:13:23
Postat av: Mimi

Utmanad


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0