cajsa

idag ska jag och angelica till interpool en sväng, för min kära vän cajsa fyller nämligen 20 år (i torsdags, eller var det onsdags?) haha, ja hus som helst vi ska dit för att fira henne, även lilla donna som fyllt år :) så hela det här inlägget är tillängnat er :) har tyvär inga kort på er :( men men. GRATTIS TJEJER!


sen så imorgon kl 12 ska jag och a kolla på lägenheten, men hoppas den ser bra ut. annars får man ringa gavlegardarna och skälla så får dom fixa det så tar vi den iaf, eller hur angelica? :P haha, ha en bra kväll för det ska jag ha!  PUSS




Kommentarer
Postat av: angelica

JAAAA FÖR VI SKA FLYTTA DU OCH JAG! :D

2009-02-14 @ 08:25:19
URL: http://illusi0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0