arg

sitter hemma angelica just nu och lyssnar på henne när hon håller på att slå sönder sin lilla dator, och nu helt plötslig säger hon med duktig lilla gubbe. och frågar om den skabb datorn håller på gå sönder. haha, oj vilken konstig tjej. men gillar det ändå :) nu ska hon gå medd mig en bit hem. så jag slipper gå själv. snällt snällt, fast läderlappen inte ville gå på bio. men då får hon komma imorgon till mig efter jobbet så fikar vi efter jobbet, sen så ska vi på bio. blir mysigt :) men skriver lite senare när jag är hemma igen ;)

ska gå hem nhu så CIAO!

haha, nu försökte angelica nyss läsa vad jag skrivit. men det kunde hon glömma :P får väl vänta tills alla andra också kan läsa.. inge special för henne bara för att vi är kompisar eller..

Kommentarer
Postat av: angelica

ahahahah, har du inga andra vänner eller?

sötnos

2009-02-24 @ 00:17:17
URL: http://illusi0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0