aahaa

nu har man sagt ja till lägenheten :) så man flyttar in 1 april,ska bli skönt med sitt egna ställe :)

idag har jag jobbat mellan 15-19, och imorgon blir det 12-19. skönt med att jobba mycket nu så man har pengar att köpa saker till lägenheten för :) för måste ju måla om innan, för han som bodde där nu fick rustat 08, så gavlegårdarna hjälper en inte att tapetsera om eller få nya tapeter eftersom det är så nytt. men HALLÅ, vem vill ha gula, grön och typ orange/röd tapeter? haha, inte jag och angelica iaf ;D men ska måla om i ljusa, varma färger så det blir neutralt. sen blir det nog stockholm med angelica nästa helg med :) mycket nu man ska hinna med :)

händer det något nytt i era liv nudå? såsom att flytta, nytt jobb?

Kommentarer
Postat av: angelica

ja, jag ska också flytta. och så har jag fått ett extrajobb. så vi är två om att de sker nya saker i livet ;)

2009-02-19 @ 10:05:45
URL: http://illusi0n.blogg.se/
Postat av: J o s e p h i n e . Mitt liv som sambo! - RÖSTA PÅ MIG

GRATTIS PULLAN.

kul de va att träffa dig igår.

kanske kommer förbi idag ochsäger hej ;)

puss

2009-02-19 @ 10:42:42
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Malin

Flytt ar mysigt! Men blir nog Newcastle ett par manader till for min del. Planerar dock absolut att flytta nerat i landet inom en snar framtid.

2009-02-22 @ 21:49:57
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0