skutskär

tidigare idag så ringde angelica och fråga om jag skulle med ut i solen och köpa en glass, jag sa ju självklart ja, kan ju inte sitta inne i det fina vädret ju. så kom hon och MIranda och hämtade upp mig, idag var det så varmt så vi åkte utan taket på bilen, kommer inte på vad det heter för tillfälligt. så begav vi oss ut mot skutskär och hälsade på angelicas mormor, så söt hon :) när vi kom dit så gick vi ut på baksidan och drack kaffe och käkade glass i solen. jätte mysigt, sen så begav vi in mot stan. miranda skulle leta efter något att ha på sig. sen så åkte vi hem till angelica och nu sitter hon och jag här som två töntar och vet inte vad vi ska göra ikväll. men nyktert blir det iallfall. kanske åker till till Elenore och bosse och kollar hur dom har det på personalfesten. ja, det var min dag lute kort. uscha, nu kan jag inte sitta här med så ha det!

Hejdå...





Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

tråkigt att du inte ville svara när jag ringde eller smsa dig idag.. men vi får väl ses en annan dag gumman. kram kram.. ha en bra kväll

2009-04-25 @ 20:21:43
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: angelica

I love it! Fan, det är alltid roligt att kolla in på den här sidan och se att du skriver lite :) FORTSÄTT hjärtat.

2009-04-26 @ 13:02:48
URL: http://illusi0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0