nått roligt, tillägnat angelica

japp, hänt mycket i mitt liv sen sist. men inget jag tycker ni ska få veta :P haha, jag försöker få med mig angelica till västerås, hon kan inte sitta här och tänka som hon gjort. utan lev livet kvinna. jag finns här hela vägen med dig.

men om det inte blir västerås ikväll (men hoppas) så ska vi upp till min kära granne som ska ha fest, en jätte snäll tjej som heter anna och är 21, och flyttade hit från gimo för ett tag sen. och fråga förfan inte mig vart gimo ligger. har full koll på att komma ihåg vägen hem till angelica:P haha..










 haha, är du sur nu för jag lagt upp den här bilden? :P

Kommentarer
Postat av: angelica

"Nej, absolut inte" TACK! världens finaste kort.. tur det var längesen, att man inte ser ut sådär längre liksom ;)

2009-04-26 @ 13:04:46
URL: http://illusi0n.blogg.se/
Postat av: angelica

"Nej, absolut inte" TACK! världens finaste kort.. tur det var längesen, att man inte ser ut sådär längre liksom ;)

2009-04-26 @ 13:05:09
URL: http://illusi0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0