ett glas rött

sitter man med nu, har suttit på balkongen med min kära mor&styvfar. väldigt trevligt, och hemskt skönt nu när solen ligger på. väldigt varmt är det okcås för den delen. men nu kanske man ska börja och göra sig i ordning, och min kära dyngbagge, även kallad halvan. är ju ute och leta kläder tills ikväll. och sent kom hon ivåg med. jaja, får väl sitta här och invänta henne tills hon kommer hem. hon ringde för en stunden sedan och sa att hon kommit ut till valbo då!  klaga aldrig på mig igen angelica, att jag är seg :P haha, men du blir det göra sig i ordning och sedan dra upp till min käre granne, anna. och sen hoppas på en trevlig afton. hahaha :D


ps, du är inte värld henne ,för 5 JÄVLA ÖRE! tänkte du ville veta det! ha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0