sjuk

japp, nu ligger man hemma med feber. känns ju skit kul! jag som hade velat gått ner på stan och kikat lite, men sen har man ju en mamma som säger: vad gör du uppe? gå och lägga dig igen! det enda som hjälper är att dricka mycket och vila! rösten ekar fortfarande i mitt huvud, som det hjälper när man redan har huvudvärk? hoppas man blir frisk tills imorgon. har varit inne i 2 dagar nu, känns som en evighet. Men det var skönt att vara hemma i lördags iaf. Måste börja ta det lilla lungt med drickat, tycker jag dricker för mycket. Men som sagt allihopa, jag har ju börjat mitt nya liv!
Nej nu fryser jag, måste ta en alvedon och krypa upp i sängen och tycka synd om själv!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0