BAJS!

Har inte skrivit här på typ en halv år, men orka med nån jävla blogg då? jaja, folk vill att jag skriver. börjar känna mig sjuk! Ont i huvudet och allt annat som hör till en vinter förkylning.. Så ringde jobbet för 15 min sen och ville att jag skulle jobba, man tackar ju inte nej till jobb, men när man känner sig sjuk så är det väl det sista man vill göra är väl att jobba då?! Sen skulle jag hämta plånkan och sen hem till kära Sandra som fyller 19 år :)  men ikke sa nicke!

pratar med angelica nu och hon tycker jag ska säga nått om henne så : ANGELICA ÄR BÄST :)

None
Kommer bilder från turkiet senare :)

Kommentarer
Postat av: angelica

ÄNTLIGEN! fortsätt så här nu snutt :)

2008-11-26 @ 17:34:31
Postat av: josephine

nämen hanna bloggar igen :D

2008-11-27 @ 16:02:00
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0