idag igen

Japp, nu ska man snart ner och kolla på när alla tar studenten igen. Är så himmla glad för alla min vänner som ska ut i verkliga livet. Sen måste jag lämna in min hor telefon, haha. ljudet på den funkar ju inte. Men skulle vilja lägg till mellan skillnaden och få en ny. Men får se om jag gör det, är så himmla trött på min telefon så det finns inte. Visst tröttnar man fort på sina telefoner? Man ska alltid ha det nyast som finns ute i affären, varför är det så? Bara för att jag har en ny telefon eller någon annan ny teknink pryl, gör det mig mer värd än dom som har en telefon från början av  90-talet? fattar liksom inte grejjen med att man alltid ska ha det nyaste?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0