Ben&Jerry´s

Den glassen är väl super god? :)  Sitter och käkar den nu..Har nyss varit ner på stan och käkat med Angelica&Amanda på helt enkelt. Väldigt trevligt och gott. Hade det super mysigt. käkade fläskfile med tatzikie (hur fan man nu stavar det) och rödvinsås, med klyftpotatis och ungsbakade grönsaker. den ni ;) sen har jag varit med Farmor hela dagen och shoppat bland annat :) fick en liten peng för jag vattnat hennes blommor när hon var borta, det härligast var när hon sa: att du inte drack mer från bar skåpet, du vet att du fick göra det va? Blev helt chockad, har ni en sån hipp farmor.eller ingen kan ju ha det för inge slår min farmor. Nu har vi börjat spara pengar tills hon går i pansion i en jätte stor spargris, då menar jag att den är jätte stor så ska lägga alla våra små pengar där och åka utomlands efter hon gått i pansion. INte går det att nalla av pengarna heller för då måste man slå sönder grisen :P haha

Kommentarer
Postat av: josephine

jadu jag kan alla dagar jag. arbetslös nu jag. HAHA..



nja det vet jag inte. du då?

2008-06-16 @ 23:08:53
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: charlotte

mm den är ap goo ;)

2008-10-09 @ 10:26:00
URL: http://charlotteholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0