Skola

Sjuk
Idag när jag kom till skolan fick vi reda på att våran lärar var sjuk! Och vi har hennes lektioner hela dagen, och vi visste inte vad vi skulle göra! Så satt bara och lalla fram till lunch, sen kom våran rektor och hade lektion med oss. Han är ganska skön faktiskt, kommer från Norge. Sen hade vi fråge sport sista timmen, självklart vann vårat lag då! haha, vi kanske är bäst? :)

Sen eftter vi slutat så missade jag bussen självklart, sen så skulle A gå hem så jag gick bit med henne,  sen svängde jag av till Sandra&Patrik, alltid lika roligt att komma hem till dom mupparna ;) Så visade Sandra det vi gjorde idag. Så hon inte skulle hamna så mycket efter!(hon var inte i skolan) Sen skulle dom åka och handla lite mat och sånt, så du sjutsade dom hem mig, så nu sitter jag här och häckar ;)

Kommentarer
Postat av: Josephine

söt blogg hanna.bra att du ska blogga du med :D love

2008-02-04 @ 17:35:49
URL: http://josephinewestling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0