Förlåt

För att jag inte skrívit på ett tag, men bara inte orkat! Inatt sov jag hos min kära Josephine,  ska även gör det inatt. Myspys :) sen vaknade man i morse av att hon springer runt och fixar sig till hennes apu, på kapphal :) Gick man upp gjorde sig i ordning för man skulle på nå möte om student mössorna, då kan man ju tänk sig redan? :o men men dom vi ska köpa mössorna av har typ hela svergie att sälja mössor till så man måste ju börja i tid. Fast det känns jävligt jobbigt när man egentligen skulle ta studenten i år :/  Sen efter det lunch med Sandra&Josephine. Sen var det bara iväg till körskolan igen, hoppas jag får det stans körkortet snart :D Då får ni ringa om skjuts om ni vill, haha. De vill säga om jag tycker om dig :P jaja nu ska vi käka lite varma hallon med glass, lovar att börja skriva regelbundet nu. Min dag har ju iaf varit bra,

hur har er dag varit?


Kommentarer
Postat av: emil

den var helt okej men skulle inte återuppleva den för tusen dollar ändå, thanks for asking

2008-02-26 @ 22:42:27
URL: http://emil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0