Flytta!

Idag gick vi bara halvdag, skit skönt :) sen efter det skulle jag hem till mimi, men icke sa nicke. Hon skulle bara till banken, men icke sa nicke! Först banken sen en annan bank, SEN ner på 9:an. Kände att jag inte hade orken att gå på stan idag,kände mig så lodig :P haha, sen efter det så gick vi äntligen hem till henne, hon slumrade till på soffan och gjorde mig i ordning för att återigen gå till körskolan!  Sen kom Miranda och hämtade mig, skulle hjälpa henne och städa lite i hennes ny lägenhet, man får väl säga, Grattis, och välkommen till vuxenlivet :) Hon har fått en jätte fin lägenhet på brynäs. Hjälpte henne& så sen nu sitter jag här hemma ska snart ringa den lilla råttan :) Hon skulle ut till valbo en snbbis och löpa lite saker. Kanske träffa henne sen igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0