Ensam

Jag har aldrigt kännt mig så ensam som nu, är det för det där? Har alla tagit avstånd från mig? Är dom rädd att jag ska såra dom? Jag orkar inge mera. Vill bara ta tillbaka allt som hänt den senaste 1½ månad. Ångrar allt så himmla mycket. När ska folk förstå det? Jag vill inte att folk ska tycka synd om mig, utan om henne. Men dom behöver väl inte ta avstånd? Det känns som ingen förstå mig, ingen vet hur det känns att minst sin bästa vän som man haft i vått&torrt i 11år!   Jag vill bara ha dig tillbaka så jag vet att jag kan ringa dig när jag mår dåligt så jag kan gråta på nåns axel och du berättar för mig att allt ska bli bra? Hur kunde jag förstöra det? Det finns ingen vän som du, INGEN!   kan du berätta för mig när det kommer lösa sig? Jag ber dig inte att vara min bästa vän igen, för jag kommer behöva visa, för dig att du kan lita på igen. Jag vet att det kommer ta ett tag. Men kan ingen bara spola fram tiden då? För jag behöver dig i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0