orkar inte

orkar inte blogga varje dag. men för att folk tjatar på mig (angelica då) så gör jag väl folk glada och skriver ett litet inlägg. har hänt mycket på sistone men tar vi en annan gång.

nu ska jag hoppa in i duschen men angelica, sen ska vi ta en promiss ner på interpool, där jag och angelica hänger nuförtiden.. haha, ja så var det med det. nu orkar jag inte skriva mer så piss på er!!
hur kan vi vara så¨snygg angelica? :)

det finns faktiskt ingen jag skrattar så mycket med som dig, och konstigt nog så har vi inte tröttnat på varandra fast vi umgåtts jävla många dagar nu. har fan tappat räkningen. men det jag ville säga var att jag älskar dig snuffen min :)

lovelovelovelovelovelovelovelove all kärlek till dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0