Lina

yes, gick och mötte lina idag för hon skulle köpa blommor, haha gullunge :) sen gick vi hem till henne och käkade lite mat, sen kom sandra och plingade på och frågade om vi ville ha kaffe och gick upp dit och drack lite kaffe och snacka skit. alltid lika roligt. sen kom mammsen och hämtade mig. men eftersom jag varit sjuk sen i lördags så känner jag att jag vill hitta på något, men vadfan ska man hitta på när det regnar ute och ekonomin inte är så jävla bra? kan nån svara på det? hum, får ävl sitta hem och uggla tills jag kommer på nått vettigt att göra!




en gammal bild på sandra (hon kommer döda mig om hon ser att jag satt ut den)




hittade en bild på lina, på facebook som jag snodde ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0