home sweet home

är hemma nu från andersberg, snälla patrik kom och hämtade mig och sandra. och skjutsade hem mig gjorde han med ;) gobit. nu ska jag kolla på tv, och sova. ska ju som sagt jobba imorgon med. sen ska jag ringa om ett annat jobb. önska mig lycka till nu! behöver verkligen ett till jobb.



varför hör du aldrig av dig? har du glömt bort mig? är det bara dom som du bryr dig om nu? jag önskar du såg mig!
jag önskar att du älskade mig lika mycket som dom!  vad är jag för dig egentligen? ibland känns det som att du inte ens vet att jag finns, jag älskar dig. eller kan jag gör det efter allt? är det möjligt ens? jag önskar att, du en vacker dag ska säga att jag betyder nått för dig, att jag är viktig för dig. eller drömma kan man väl alltid gör... saknar att du aldrig hör av dig! snälla, kan du inte bara förstå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0