fakta om hanna..

10 saker om dig själv

1.Är du singel? japp ;)
2. Är du lycklig? ah, det är jag
3.Är du utåtriktad? kan man säga.
4.Är du ledsen? nej,inte för tillfälligt
5. Är du italienare? nej
6. Är du gravid? hoppas jag inte
7. Är du full? nej, inte just nu
8. Är du en cooling? för det är jag :)
9. Är du från irland? nope
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej

8 saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? japp :)
2. Har du någon gång blivit sårad? allt för många gånger
3. Har du någonsin tänkt på samma kille/tjej samma natt flera gånger? har väl hänt ;)
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för honom/henne? jaow
5.Har du kysst någon under de senaste 2 veckorna? skulle ni allt villa veta va? :P
6. Har du haft en hemlig beundrare? haha, jag vet faktiskt inte :O
7. Är du kär? nej, tyvär!
8. Vill du gifta dig när du blir stor? absolut :)

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? kärlek?
2. Hår eller ögon? ögon
3. Katter eller hundar? hundar
4. Några få vänner eller jätte många "vanliga" kompisar? få vänner
5. Tv eller internet? Internet
6. Coca-Cola eller pepsi? Coca-Cola
7. Vild utekväll eller romatisk hemmakväll? kan vara roligt med bådeoch?
8. Pengar eller lycka? lycka och pengar ;)
9. Dag eller natt? dag
10. Msn eller mobil? mobil

Tio "har du någonsin..."

1. Blivit upptäckt när du försökte smita hemifrån? faktiskt inte :)
2. Brutit ett ben? japp, gjorde väldigt ont.
3. Gjort något du ångrar? ah, tro mig.
4. Hoppat bungyjump? nej
5. Ljugit för någon du tycker om? tyvär har jag gjort det.
6. Ätit en hel tårta? haha, nej!
7. Gjort bort dig offentligt? kan jag lova :)
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? haha, ex?
9. Gråtit när ett husdjur dog? ah :(
10. Velat försvinna? ja, många ggr

10 senaste

1. Telefonsamtalet du gjorde? Lina
2. Telefonsamtalet du fick? mamma
3. Personen du va med? angelica
4. Roligaste grejen som hänt? inget.
5. Personen du smsade? haha, lina
6. Du kysste? glöm det ;)
7. Du skrev till på myspace?  vem har myspace?
8. Du kommenterade? inte en blekaste
9. Du tillbringade natten med? hahahahahahaha
10. Du kramade? min mor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0