andersberg

jag jobbade mellan 10-6 idag, gick bra men får så jävla ont i benen efter en hel dag på golvet och plocka varor.. men vadfan det är ju pengar :) pengar är man alltid i behova av! ska jobba imorgon med, mellan 2-6! personal möte. alltid lika kul, eller inte?  sen påvägen hem så ringde jag sandra och hon var hos sin mamma, hann bara innanför dörren och käka sen skulle lars iväg så passade på att släng i mig maten och åka med han upp till sandras mamma, haha var för lat att gå upp hit. Har ju ändå jobbat och har ont i benen. så får väll skylla på det då :P haha. sen på lörag ska jag på jul fest med bror min! kommer säkert bli väldigt roligt. ska bowla med, se hur det går med den saken.
sista jag bowlade fick jag klotet på lill fingret, och hur lyckas man tappa det på bara på lill fingret då?  säg nått som hanna pettersson inte kan? ;)


seija/sodi/sandras senaste tillskott i familjen :)

Kommentarer
Postat av: Gabban

haha, tackar! :)

hur är dte med dig?

2008-12-04 @ 21:21:17
URL: http://gabbaan.blogg.se/
Postat av: Gabban

haha, tackar! :)

hur är dte med dig?

2008-12-04 @ 21:21:24
URL: http://gabbaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0