underskattad

Jag undeskattade min mamma helt, jag vågade inte berätta saker för henne som egentligen var självklara, som tex det här med skolan, så alla vet nu så ska jag hoppa av skolan! Orkar inte med alls jävla tjat om mig och skolan. Det är snällt att ni bryr er, men jag har en mamma som sköter sånt åt mig! Men nu ska jag börja jobba så mycket jag kan och ta tag i mitt liv. Men jag får ju inte så mycket tider på Hemköp, men brosan hade fixat ett annat jobb åt mig så ska ringa till dom och se om jag kan få halv eller hel tid där! Men nu folk har problem med att jag inte ska gå i skolan längre och tycker jag slösat bort dom här åren jag gjort det, så behåll dom för er själv! Vill inte veta vad ni tycker om det, JAG SKITER I DET! Men skolan är inget för alla, jag tycker hellre om att jobba. Mamma förstod sa hon, och jag blev glad faktiskt att hon tog det med skolan och allt annat så bra. Jag har världens mest snällaste mamma. Jag har nog inte försått det förrns nu:) 

Jag älskar dig Ann-Christine Andersson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0