jobbat

Japp, nu är man hemma från jobbet :) igår så sjöng vi singstar hemma hos gelica, med Jennifer och josefin. Trevligt trevligt. Sen sov man hos angelica, sen upp och jobba idag. Man måste ju tjäna pengar nu :) Snart är det bal med flickorna, ska bli så himmla kul!


Jag är trött på att försöka! Orkar inte längre. Jag är inte skyldig dig nånting, jo ett förlåt. Men det har du fårr av mig 1000 ggr. Känns som om det aldrig kommer bli bra. Men jag saknar ju dig så himmla himmla mycket ska du veta! Jag kommer alltid finnas för dig iallfall.  Men du ska jag in till farmor, och fika. Hörs, pusshej :)
image7

Kommentarer
Postat av: angelica

snutthanna! allt löser sig, det gör det jämt. det gäller att tro bara! finns alltid här.

2008-04-09 @ 20:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0